6 תשובות
מי שיקר לך
לא במשפחה שלי
שאלה טובה מאוד מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^
אני לא חכמה ואח שלי הגדול כן..
^^^^^
אני לא חכמה ואח שלי הגדול כן..
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
^^^^^
מצד אחד כיף לך מצד שני אין לך למי להציק
^^^^^
מצד אחד כיף לך מצד שני אין לך למי להציק
באותו הנושא: