13 תשובות
שואל השאלה:
*אם* היית משנה
אנונימית
הייתי משנה לגרמיה פישר
שואל השאלה:
אל תגיד את זה^
אנונימית
אני מאוד אוהבת את השם שלי ולא הייתי משנה אותו
אבלל אם חייב אז כנראה לנועה
יואו כמה פה אמרו נועה, אני נועה (;
אם הייתי מחליפה אולי לעופרי
אני רוצה לשנות!!!! אני כל כך רוצה לשנות!!!!!!!!!!!! הייתי משנה את השם שלי לטאיגה (או לפחות עושה לי שם שני טאיגה) או לשם רין? משהו עם האות ר' כמו ריי ריין ריו ועוד... אבל אני הכי אוהבת את השם רין מבין כל אלה! אבל יותר את טאיגה חחח
לא הייתי משנה..
טיירון
ברברה
וואוו זה החלטה גדולה מידיי ואני לא החלטית בשיט
אבל כרגע אני ממש אוהבת את השם לוטם