8 תשובות
אם זה עוזר, אבל באפליקצייה הכי קל
לסמן בצד מה לא ידעת וללמוד עוד ועוד
שואל השאלה:
בתאוריה של הבית ספר לא עברתי כי לא למדתי
שואל השאלה:
אני אתן עוד צאנס לאפליקציה עדיף מכלום
קודם כל תקבעי ליום שלישי. באמת. אין לי מושג למה אבל התאוריות הכי קלות ביום שלישי (עשיתי חמש תיאוריות אני מבינה בזה).
תקבעי את התאוריה שלך לפני שאת מתחילה ללמוד, כי אז לא תיהיה לך ברירה ואת תהיי חייבת ללמוד.
תתרגלי שאלות מהאפליקציה, אם יש נושא מסויים שאת רואה שאת לא מצליחה תעברי עליו בספר.
אם את עוברת שלוש מבחנים באפלקציה, כל הכבוד, את מכונה.
בהצלחה!!
^בעיקרון כן, ברור, אבל לרוב פשוט מורחים את זה ודוחים את הלמידה כי זה לא דחוף לך, עוד לא שילמת על זה.
אבל ברגע ששילמת אין דרך חזרה.
אני הייתי סתןמה, הייתי משלמת אבל לא היה לי מספיק מטוביציה ללמוד, פשוט התפללתי למבחן קל.
לא עזר.
שואל השאלה:
דבר ראשון אני בן דבר שני תודה על הטיפ אני אלמד עד שאני אעבור שלושה מבחנים
יש כאילו חוברת של תאוריה עם כל התמרורים
אפליקצייה תלמידים אתה מתכוון?