5 תשובות
אולי פריחה
שואל השאלה:
מה לעשות רק
מה לעשות רק
אחי זה סטיפס לא בית חולים, לך לרופא
קבע תור לרופא משפחה
אנונימי
אם זה הופיע משום מקום וזה נתפס לך הרבה זמן בעין ויש לך תחושה שזה מפריע לך, עליך לפנות לרופא שלך שיפנה אותך לרופא עור.
באותו הנושא: