9 תשובות
מצטרפת לשאלה
לא משהו הוא ייבש לי את השיער ממש
לי הוא טוב אבל הוא חא מחזיק
הוא נותן לחות בצורה נדירה אבל שאני שמה *רק* את הקרם הזה ומוס/גלייז על השיער הוא מחזיק לשעתיים גג
אם זה עוזר אמי אוהבת לערבב אותו עם הקרם של סקארה וזה מחזיק ליוצר זמן
שואל השאלה:
הוא יותר טוב מהקרם זהב של פנטן לתלתלים?
האמת שאני שונאת את החברה פנטן אז אני לא יודעת אם זה יותר טוב *מהשימוש שלי*
אבל לפי מה שאמרו לי פנטן ממש טוב
שואל השאלה:
אז זהו שאני עם הפנטן והוא לא משהו אני מחפשת קרם אחר לתלתלים שיחזיק
אממ סקארה נדירר מס 7 והמוס שלהם וואוו
סטייל למתולתלות מושלםם
הקרם של מיקי בוגנים נדירר (אבל די יקר לדעתי)
הקרם של לוריאל בשילוב של עוד קרם זה ממש יפה
קרם של cabello שעכשיו אני משתמשת בו והוא ממש סבבה
גם כאילו אם את רוצה שהתלתלים יחזיקו לך יותר זמן אני אוהבת חשים מוס/ גלייז אחרי הקרם לשיער ואז ממש לעצב את התלתלים