11 תשובות
אין לי בעיה להתחתן איתם
שואל השאלה:
^היית מעדיפה להתחתן עם אתיופי?
^היית מעדיפה להתחתן עם אתיופי?
אנונימי
תלוי למה אתה שואל?
שואל השאלה:
אני מתכוון אם את רוצה אתיופים כי את חושבת שזה מוסרי להתחתן עם אתיופי כדי לעזור להם להתערות בחברה או מסיבות אחרות?
אני מתכוון אם את רוצה אתיופים כי את חושבת שזה מוסרי להתחתן עם אתיופי כדי לעזור להם להתערות בחברה או מסיבות אחרות?
אנונימי
ממש לא בגלל שאני נמשכת עליהם
שואל השאלה:
ולמה את נמשכת לאתיופים?
ולמה את נמשכת לאתיופים?
אנונימי
כי בעייני זה מושך מה למה ? ולמה כל השאלות האלו?
שואל השאלה:
כי אני אישית נמשך לאתיופיות גם בגלל הצבע אבל גם בגלל המנטליות של העדה
כי אני אישית נמשך לאתיופיות גם בגלל הצבע אבל גם בגלל המנטליות של העדה
אנונימי
אתה אתיופי?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
אני אתיופית ואין לי בעיה להתחתן עם לא אתיופי, אפילו דיי מעדיפה. אני פשוט יותר נמשכת ללבנים.
באותו הנושא: