6 תשובות
נותנים להם לעשות בנו סלקציה בדיוק כמו בשואה
למה לאחד מגיע לחזור הביתה ולאחד לא? מה שונה? למה הדר גולדין ואורון שאול לא שווים? ביזיון של ממשלה.
למה לאחד מגיע לחזור הביתה ולאחד לא? מה שונה? למה הדר גולדין ואורון שאול לא שווים? ביזיון של ממשלה.
מתלבטת.
זה לא הפסקת אש
זה הפוגה שבא נקבל את חלק מהחטופים שלנו
הנה
פרטי העסקה מפי גורם ישראלי
- בין 50 ל-55 חטופים ישראלים, נשים וילדים, ישוחררו מעזה
- ישוחררו כ-150 אסירים ביטחוניים פלסטינים, קטינים ונשים
- בין 4 ל-5 ימי הפוגה באש ברצועה
- משאיות דלק וציוד לעזה
ואחריי זה חוזרים כרגיל להיכנס בהם
לדעתי העסקה הזאת לא פייר בכלל. חמאס עושים לנו בית ספר
זה הפוגה שבא נקבל את חלק מהחטופים שלנו
הנה
פרטי העסקה מפי גורם ישראלי
- בין 50 ל-55 חטופים ישראלים, נשים וילדים, ישוחררו מעזה
- ישוחררו כ-150 אסירים ביטחוניים פלסטינים, קטינים ונשים
- בין 4 ל-5 ימי הפוגה באש ברצועה
- משאיות דלק וציוד לעזה
ואחריי זה חוזרים כרגיל להיכנס בהם
לדעתי העסקה הזאת לא פייר בכלל. חמאס עושים לנו בית ספר
ביחד כזה אני ממש שמחה שהולכים לשחרר את הבנות והילדים אבל מה עם הבנים??? שהם לא חיילים או האנשים שכבר יותר מ20 שנה שם והחיילים אי אפשר להפקיר אותם שם
אני יפשוט חושבת שאם היינו לוחצים עליהם יותר היינו יכולים להוציא יותר שבויים או לפחות לא להכניס להם דלק
רגשות מעורבים. מצד אחד שמחה על האמהות וילדים שיחזרו. מצד שני הרגשה של אי הכרעה בלחימה.
באותו הנושא: