6 תשובות
הזמנתי היוםם
סרומים של אורדינרי
סומק גלואו שארלוט
את החבילה של האיפור וסקין קר שלהם (יש שם שארלוט סיי ודראנקק)
מסכת שפתיים של לאניג
ואת הקרם של סאן דה זינרו הצהוב הריח הכי טוב פעם שנייה שאני מזמינה
כנל על הבושם
שואל השאלה:
יןאו נדירר!! אני מתלבטת אם לקנות את הפלולס פילטר גם
אנונימית
וואו יש אותו לחברה שלי והוא ממש טוב אבל הקטע הוא הצבע שלא תתעי
שואל השאלה:
איזה טעם עשית את הלנאייג? מתלבטת בין סוויט קנדי למנגו כי אני מתה על מנגו אבל האריזה מכוערת
אנונימית
שואל השאלה:
^זה לא בעיה להתאים צבע מסתכלים על סרטונים בטיקטוק וכו
וגם זה שקפקף אז זה בסדר אם זה לא בדיוק הצבע
אני פשוט לא יודעת כי יש תי מוצרים שעושים גלואו ויש לי אפילו את הדיופ שלו של אלף אבל אני שונאת אותו כי יש לו ממש כיסוי ולשל שרלוט פחות
אנונימית
הזמנצי את הוונילה והסוויט קנדיי