42 תשובות
כן
לדעתי שבערים/שכונות דתיות/חרדיות שלא יהיה תחבצ בשבת מתוך כבוד אבל במקומות אחרים כן
שואל השאלה:
תרחיבו?
אנונימי
לא.
^^^מי שלא רוצה לנסוע- שלא יסע!
בטח שלא למנוע מאחרים...
לא
אנונימית
לא .. שבת מנוחה
לא
בתור מישהי שלא שומרת
אנונימית
כן, ברור שלא יהיה מקומות עם רוב דתי אבל יש אנשים שצריכים את האוטובוסים. זה גם לא חייב להיות כמו ביום רגיל זה יכול להיות אוטובוס פעם בשעה או חצי שעה וזה יספיק
מדינה יהודית תכבדו לא יקרכ כלום אם לא תסעו באוטובוס יום אחד
יש דבר כזה מוניות ואוטו פרטי
^ בול
אנונימית
פשוט העובדה שזה להעביד אנשים בשבתזה קצת פחות..
אני אין לי בעיה לנסוע אבל כאילו...
^^
את מבינה שרוב ההורים רוצים לנוח בשבת
הם לא יסיעו את הילדים שלהם כל שישי שבת
אנונימית
בעיה שלהם
יוםמאחד לא יקרה כלום אם לא תסעו
לדעתי כן,כל אחד צריך חופש פעולה ,מי שלא ירצה לנסוע שלא יסע
^^
בימים האלו אין לימודים או דברים אחר הצהרים
אנונימית
איך זה קשור
כן, פשוט לדעת לשלב את זה. זו בכל זאת מדינת היהודים אבל צריך גם להבין שאנחנו ב2023 והרוב במדינה חילוני.
אז אפשר לכבד, אפשר לוותר על תחבצ בערים שהרוב בהן הוא דתי (כמו צפת ובני ברק) ובערים עם רוב חילוני להימנע משכונות שידועות כשכונות דתיות.
אי אפשר אבל להשבית מדינה שלמה בגלל מיעוט, ואפשר לעשות את זה בצורה שתרצה את רוב האנשים
יום אחד לא תסעו מה יקרה?? צריך להתחשב גם בקהילה הדתית בארץ ישראל הארץ היחידה של היהודים
אנונימית
זה "להשבית" מדינה שלמה ליום אחד בלבד שזה יום שבת יום מנוחה
אתם לא תמותו אם לא תסעו בתחבצ יום אחד הכח בסדר תנשמו
מה הבעיה שהם פשוט לא יסעו??
אנונימית
^יש אנשים שחייבים לנסוע
נגיד מישהו רוצה לבקר אדם קרוב לו בבית חולים ואין לו אוטו, מה הוא יעשה?
ויש אנשים שרוצים לבקר את סבתא וסבא שלהם שגרים רחוק
אי אפשר להגיד "יום אחד לא לנסוע" זה לא ריאלי כי עם אותה אמירה אפשר פשוט לסגור את הכבישים.
שוב כמו שאמרתי זה לא צריך להיות במתכונת של יום חול אבל אפשר שיהיה אוטובוס פעם בשעה נגיד
אנחנו חיים במדינה יהודית צריך לכבד את זה אם כל כך לא נעים לכם פה אתם מוזמנים לקום וללכת הכל בסדר
מדינה דמוקרטית גם

לדעתי צריך תחבורה ציבורית גם בשבת, ושפשוט לא תהיה באזורים עם רוב דתי או חרדי

אתם גם יכולים לכבד אותנו
אין מה לכבד למה זה לא נכנס לכם למוח שהמדינה הזאת מתבססת על דת כלשהי ושבת זה יום מנוחה שכולם נחים גם הנהגי אוטובוס שאגב אף נהג אוטובוס לא באמת ירצה לעבוד ביום שבת
המדינה לא מתבססת על הדת, מי שהקימו את המדינה היו חילונים לגמרי. וברור שיהיו הרבה נהגי אוטובוס שלא ירצו לעבוד וירצו לנוח אבל יהיו גם כאלו שירצו כמו שיש נהגי מונית
זו מדינה יהודית ויהדות זאת דת איך זה לא מתבסס על דת אלוקים
יהדות זה גם לאום, כלומר עם
וחוץ מזה המדינה גם דמוקרטית
קיצור מדינה יהודית יום שבת לא עובדים נגמר הסיפור
כן, אם החרדים / דתיים לא רוצים לנסוע בשבת שלא ינסעו, למה החילונים צריכים להפסיד?
איזה וויכוח מיותר
ככה או ככה לא ישנו את החוק הזה וטוב שכך אז די
אבל אני לא מבינה, עם הם לא רוצים לנסוע בשבת שלא ינסעו, למה זה מפריע להם שמישהו אחר נוסע בשבת
כן
לא אנחנו יהודים.
אנונימי
כן
מי שלא רוצה לנסוע שפשוט לא יסע... זה שיהיה תחבורה ציבורית בשבת לא אומר שהדתיים מחויבים לנסוע בשבת
אנונימי