5 תשובות
המטרה להחזיר אותם וכמה שיותר מהר אז אני כן בעד כמובן שהפוגה אומרת התארגנות מחדש של הכוחות של חמאס ואולי שינוי אסטרטגיות ולכן אני חושב שרוב הציבור נגד .לאחר שנחזיר אותם(החטופים)אני מאמין שהצבא יוכל להרשות לעצמו לתקוף יותר חזק את המטרו של חמאס מבלי פחד לפגוע בחטופים(שהם ילדים נשים ומבוגרים)שמוחזקים כרגע בתוך המנהרות אז לדעתי הציבור צריך להסתכל על זה מהנקודת מבט הזאת אבל זה לא המצב כרגע.
לדעתי לא
אני רק רוצה שהם יחזרו ואז נפוצץ אותם ואמן הדלק שהם קיבלו יעשה עליהם פיצוץ והם כולם ישרפו
לא יודעים לנהל עסקה
אני בעד