5 תשובות
icon vanilla black
ga-de
מעולה תנסי, וגם לא יקר
אברקרומבי אנד פיץ
וזול
oil del amor
אופוריה ריח מושלם ויש גדלים. היה לי את הקטן הוא החזיק לי הרבה זמן ועכשיו יש לי את הגדול לפי דעתי הם לא כאלה יקרים
good girl מטורף הבושם האהוב עליי ונשאר מלא זמן אבל הוא לא כלכך זול