8 תשובות
כי זה שיר עצוב
כי אנשים מקשרים את השיר לאיזה סיפור עצוב, אבל במקור השיר נכתב כשיר שמח, פשוט קישרו אותו
כי תוליק היה שיר שנכתב בכללי בלי קשר לכלום והוקדש לחייל תובל גבירצמן לאחר מותו שנפל במלחמה שלימים נקראת מלחמת לסנון הראשונה
למה?הרמיקס סבבה
כי זה שיר שנרשם על חייל שאהב את החוף ואת הים ולאחר מכן החייל נהרג
השיר לפי מה שהבנתי גם מושמע באזכרה שלו
חשוב לציין שהשיר נכתב לפני שהחייל נפל ולא נכתב עליו או עם קשר אליו השיר הוקדש לו לאחר נפילתו במלחמה
כי השיר מוקדש לחייל שנפל (יהי זכרו ברוך), אבל אני בספק אם במקור זה נכתב עליו
אנונימי
^ זה לא נכתב עליו במקור,השיר רק הוקדש לו לאחר נפילתו