22 תשובות
דרורים הם היו בצבע שחור ירוק
הדרורים היו רק ירוק
זה יותר ירוק אבל הם נקראים בצבע ירוק שחור אתה יכול לראות גם בסדרה
אני בת
וכן פשוט לא ממש מראים את השחור אז כל אחד אחר יגיד לך רק ירוק
וכן פשוט לא ממש מראים את השחור אז כל אחד אחר יגיד לך רק ירוק
דרורים
שואל השאלה:
תודה
תודה
דרורים נראה לי לא לתפוס אותי במילה
אנונימית
פחחחחח ממש לא
אל תתחילי גם להתווכח על זה, אני אנצח
אני תמיד מנצחת
אל תתחילי גם להתווכח על זה, אני אנצח
אני תמיד מנצחת
אין פה עניין של נכון או לא נכון זה דעה :)
פה ספציפית זה כן עניין של נכון או לא נכון
לא משנה מה תגידי לי אני תמיד נשארת עם לליפתח:)
על מה ולמה? >_<
כן זוג מקסים התחיל איתה כשהייתה לו חברה התייחס אליה מגעיל ואז כשהם היו זוג פגע בה, קרא לה מטורפת, שיקר שהם נפרדו, אחר כך בא על 4 לבקש סליחה ואז שוב עשה סצנות עם כל הסוכנות חלל
תודה לאל שהם נפרדו באמצע העונה ולא הייתי חייבת לסבול אותם 75 פרקים
כן זוג מקסים התחיל איתה כשהייתה לו חברה התייחס אליה מגעיל ואז כשהם היו זוג פגע בה, קרא לה מטורפת, שיקר שהם נפרדו, אחר כך בא על 4 לבקש סליחה ואז שוב עשה סצנות עם כל הסוכנות חלל
תודה לאל שהם נפרדו באמצע העונה ולא הייתי חייבת לסבול אותם 75 פרקים
כמה שאת לא רואה את הדאגה של יפתח לאלה לי וכל הזמן הוא עשה הכל כי הוא אהב אותה. וכן היו קטעים שהוא לא היה בסדר כמו עם איימי, אבל תמיד אלה לי אהבה יותר את יפתח מאשר את דניאל. והיא תמיד הייתה עורבת ולא מתאים לה להיות בנשרים
אני יודעת שלא מתאים לה נשרים אבל זה לא קשור לדניאל. חוץ מזה שאין לי מושג מאיפה הבאת את זה שהיא אהבה יותר את יפתח כבר בפרק 26 של עונה 3 רואים שהקשר שלהם בדרך לסיומו והיה דיי ברור שיהיה קאמבק של דניאללי ותכלס לא נראלי שהיא אי פעם הפביקה לאהוב את דניאל ואני בטוחה שהוא אף פעם לא הפסיק לאהוב אותה. אני מדאימה את החלום הזה שהיא חלמה במערה
ובואי דניאל דואג לאלה לי הרבה יותר משיפתח דואג לה
ובואי דניאל דואג לאלה לי הרבה יותר משיפתח דואג לה
אני ראיתי את החממה איזה 5 פעמים ואני כבר יודעת את הטקסטים ואפילו הלכתי בחופש הגדול לבקר איפה שצילמו את זה (בכינרת- למרות שאי אפשר להיכנס רואים את המקום רק מהגדר) תמיד הייתי טים יפתח ואלה לי ואני תמיד נשארת
פסדר ואני ראיתי החממה 9 פעמים רק בחודשיים האלה ואני יודעת כל קטע מהסידרה באיזה פרק הוא היה וגם טקסטים בעל פה ואת יכולה לתת לי תמונה אני אגיד לך מאיזה קטע זה. זה לא קשור. דניאללי זה למביני עניין
אז אולי אני לא מבינת עניין. אם זה מה שעוזר לך לישון בלילה אז סבבה! :) שבוע טוב
פסדר. לא להתעצבן
דרורים אשתו של לואיס הציעה את הרעיון הזה
אנונימית
רק יפתח ואלה לי
שואל השאלה:
וואו איזה דיון נפתח פה
וואו איזה דיון נפתח פה