9 תשובות
כי לא רואים מחלות נפשיות כי זה בנ פ ש
שואל השאלה:
אני מספר בפתיחות כי אני נגד הסטיגמות שנתפסות לנו שבסופו של דבר פוגעות גם בי
אנונימי
זה מקסים שאתה ככה מרגיש בנוח. תעזוב, קח את זה כמחמאה!
שואל השאלה:
זה שטוענים שאני משקר לא מרגיש כמו מחמאה
אנונימי
זה לא מקסים. רוב האנשים לא פתוחים לדברים כאלה ויכולים להשתמש בזה כנגדך אל תתהלך ביום יום ותספר לאנשים שאתה חולה נפש

מצטערת אני לא מתכוונת להעליב פשוט שים לב
אנונימית
שואל השאלה:
איך ישתמשו בזה נגדי?
אנונימי
אולי לא רואים עליך
מזדהה...
אנונימית
כי יכול להיות שלא רואים עליך את המחלות הנפשיות, וזה דברים גם שלרוב אנשים לא מספרים בכזו פתיחות.
כי אולי הם לא שמעו על זה והם פשוט לא מאמינים לך