17 תשובות
שואל השאלה:
אוף איזה מתסכל
למה? את מעוניינת ביחידה שקשורה לאמלח אבל לא קרבית?
אם אני יודעת נכון, את אחראית על ההפעלה של המטוס הזה בשטח. כלומר, את נכנסת לשטחי אויב ונלחמת באמצעות זה
שואל השאלה:
אבל בתכלס זה לא קרבי של לחימה, זה הפעלה של מטוס זעיר לא?
כן, נחשבת יחידה מובחרת של תותחנים
שואל השאלה:
כן אפשר להגיד משהו בסגנון. ההורים שלי לא רוצים שאני אהיה בקרבי אבל אני ממש רוצה, וגם יש לי משהו לגבי עניין של מטוסים אז זה היה נשמע לי מעניין היחידה הזאת אז אני מנסה אולי לחפש דברים שהם אמצעי לחימה
שואל השאלה:
האמת שלא, מה זה?
שואל השאלה:
כי המון אנשים מנסים להתקבל לתפקידים של חיל האוויר והם בוחרים בפינצטה..
יכול להיות שזה חרטא כן? אבל לפי מה שהבנתי וקראתי, את נמצאת באחת מיחידות הקומנדו (מגלן דובדבן או אגוז) ומפתחת אמצעי לחימה מיוחדים במיוחד בשביל אותה יחידה ספציפית כדי לספק את הצרכים של אותה יחידה
אם תרצי בזה מאוד ויהיו לך את הנתונים אני בטוחה שיקחו אותך
אולי לא לתפקיד הכי מדהים אבל כן ישבצו אותך שם
שואל השאלה:
ניסיתי לחפש קצת מידע של מה עושים שם ומה זה בכלל (משקית אמלח) אבל לא מצאתי כלום ואפילו לא הסבר.
ומה זה אומר מפתחת אמצעי לחימה? כאילו אני מכינה נשקים?
שואל השאלה:
אה הבנתי, אני כבר אקרא
אבל כעיקרון אם אני הולכת למשקית אמלח ישר אני נחשבת ביחידה מובחרת?
זהו שיכול להיות שישימו אותך ביחידת חיר רגילה
אבל הרעיון הוא אותו רעיון, לפתח נשק ביחידה קרבית.
כמובן שזה מה שאני הבנתי ויכול להיות שזה לא נכון, אז תקחי את מה שאני אומרת כחצי אמת
שואל השאלה:
רציתי ללכת לחיל האוויר אבל נראה לי מיותר לנסות להתקבל לשם
אהה, הבנתי אותך.
האמת שגם אני באותו כיוון כמו שלך, מאוד מחוברת לרעיון של קרבי אבל לא יכולה ומכוונת לתחום של אמל"ח ביחידות קרביות. שמעת על התפקיד משקית אמל"ח?
למה מיותר?
כנראה שתעסקי בלוגיסטיקה, אבל יש המון תפקידים מעניינים שהם בדיוק בתחום של המטוסים והציוד הזה