11 תשובות
הןא סתם פדחן
אידיוט, זה לא הגיוני
הוא באמת נשמע כמו מישהו שאת רוצה להיות איתו? תעני בכנות
א--- אחותי את שווה הרבה יותר עדיף לך לא להיות עם בן אדם כזה
אנונימית
כל אחד והשריטה שלו
כנראה שהוא טמבל
אוי זה ממש מטומטם
צנוע זה הכי יפה
יכול לקרות, יש לאנשים סטנדרטים שונים והם נמשכים ללבוש מסויים
הכל הגיוני אבל הפסד שלו
לא הוא סתם דפוק
אוי כנראה הוא עדיין ילד צנוע זה מלכה