6 תשובות
כל אחד שיעשה מה שטוב לו
אבל ממליצה לדבר לפני ולנסות לפתור לפני שמנתקים קשר
אבל זה בחירה ואין נכון או לא נכון
שאלת מה יש לדבר.
לדבר ולהציג את הצד שלך , בכדי שהיא תבין ותיקח אחריות. בשביל להציל את הקשר .
שואל השאלה:
מה יש לדבר
אנונימי
דיברת איתה על זה ליפני?
אבל בכללי לדעתי כן
בחירה שלך
אני הייתי מתעצבנת