4 תשובות
אולי את מפחדת שידחה אותך? או שאת מפחדת להיות בזוגיות? או שסתם אוהבת את המחשבה שירצה אותך?
אפשרי אבל לא מתאים לכל אחד
שואל השאלה:
אני לא מפחדת מדחיה כי הוא מאוהב בי לפי מה שזה נראה אבל עדיין זה מוזר כי הוא בכלל נמצא כאן לתקופה כי הוא משדרות וגם כולם אומרים שאנחנו זוג ואומרים חו שאני מאוהבת בו ולא אמרתי לאף אחד
קיצר זה כנראה בגלל שכולם חושבים שאנחנו זוג
^^ קצת מוזר, אבל זה up to you,
אם את מעדיפה להישאר חברים זה בחירה שלך, הגיוני שיש לך עוד שיקולים חוץ רק מהרגשות הרומנטיים אליו.