4 תשובות
לא, בקופה זה הכי קצת
כן למה לא
את לא צריכה לחשב כלום
הכל מופיע לך על המסך
את לא צריכה לחשב כלום
הכל מופיע לך על המסך
לא כדיי נניח חישוב לא נכון גנבו לך כסף וכו וכל זה קרה במשמרת שלך (מורידים לך במשכורת ) מי ניסיון שעבדתי כקופאי בסופר
רק אם את רוצה פחות ממליץ
באותו הנושא: