5 תשובות
יש איקס כתום בצד שמאל למעלה:)
תכנסי "עמוד ראשי "יצירת קשר"

ושם תגידי את הסיבה למחיקה ואיזו
שאלה, ובנוסף לזה תלחצי איקס ליד
השאלה ששאלת (מעלייה)
שנה טובה (=
שואל השאלה:
אבל האיקס הכתום לא מופיע ליד כל שאלה.. ותודה (:
אנונימי
ליד השאלות שאת שואלת אני חושבת שהוא צריך להופיע תמיד:)
ושנה טובה:) ♥♥♥:)
לא ניתן למחוק שנשאלו בסטיפס. ניתן לפנות למערכת ולבקש לשנות את שם השואל לאנונימי/ת.
חג שמח.