14 תשובות
14 מעולה לי יש אותו
שניהם מעולים
אני הייתי הולך על 14
אני עם 14 פרו מקס והוא ממש טוב
אנונימית
14 מעולה ובמיוחד הפרו
לכי על החדשני ותמיד על הדור החדש מבניהם
במיוחד שיש לך את 2 האופציות
תתחדשי
לכי על 14 הוא חדש יותר
יש לך 7k?
שואל השאלה:
^מזה
אני קניתי את שלי ב6 אלף
אנונימית
אבל הטלפון טוב ובגלל זה המחיר אני איתו שנה ו
אנונימית
שואל השאלה:
^איזה יש לך
23 ultra
אני האנונימית
יש לי 14 פרו מקס לבן והוא מושלם מכל בחינה נוח לי ממש המסך שלו רחב ויש מלא פיצרים חדשים
שואל השאלה:
^^אני מתלבטת בין ה14 ל13 פרו אני לא סובלת סמסונג בכלל
ראיתי מלא סרטונים בטיקטוק שה14 נתקע כל הזמן
לי יש 13 רגיל והוא ממש טוב ונראה לי שהפרו אותו דבר
אנונימית