7 תשובות
אונלי אין אוהיו
קצת עשית מזה צחוק אבל אין דבר כזה סיגמה פנימי זה או שאתה סיגמה או שאתה לא
אנונימי
שואל השאלה:
אתה לא מבין אותי, אני מרגיש את הסיגמה הפנימי שלי יוצא ולא מצליח להשאיר אותו בפנים
אתה לא מבין אותי, אני מרגיש את הסיגמה הפנימי שלי יוצא ולא מצליח להשאיר אותו בפנים
אין דבר כזה פנימי אתה לא יודע פשוט מזה סיגמה
אנונימי
שואל השאלה:
אתה לא יודע מה זה סיגמה, תתרחק מפה חבריקו לפני שאתעצבן
אתה לא יודע מה זה סיגמה, תתרחק מפה חבריקו לפני שאתעצבן
תקטול אותם ואז תעשה סיגמה פייס
ואם לא צריל אל תוציא את הסיגמה שלך
באותו הנושא: