5 תשובות
שואל השאלה:
כי אני רוצה לעבור את זה כי אני תקועה בראנק הזה כבר מיליון זמן
כי אני רוצה לעבור את זה כי אני תקועה בראנק הזה כבר מיליון זמן
שואל השאלה:
^^מה התוכנה אבל
^^מה התוכנה אבל
שואל השאלה:
^ גם ליטרלי הkda שלי זה 26/12/8 והאנשים שיוצאים איתי בטים זה פשוט כזה 2/20/1 נוראי
^ גם ליטרלי הkda שלי זה 26/12/8 והאנשים שיוצאים איתי בטים זה פשוט כזה 2/20/1 נוראי
ציטים זה לא מה שיעזור והאמת את סתם תקבלי באן ל4 חודשים , ואם את בראנק הזה אז כנראה שיש סיבה לכך , במקרה ולא פשוט תעשי אינסטהלוק ריינה ותקווי להכי טוב
מה שלי יותר עזר לצאת מברונז זה פשוט לעשות duo או פייב סטאק עם חברים שאשכרה יודעים לשחק וככה לא תצאי עם braindead teammates
מה שלי יותר עזר לצאת מברונז זה פשוט לעשות duo או פייב סטאק עם חברים שאשכרה יודעים לשחק וככה לא תצאי עם braindead teammates
אנונימית
שואל השאלה:
כן הבעיה היא שאין לי מספיק חברים לשחק איתם
כן הבעיה היא שאין לי מספיק חברים לשחק איתם
באותו הנושא: