5 תשובות
כן חייב,זה חצי דקה בלחץ
אנונימית
כן זה חלק מהטופס ירוק
כן, זה שלב חובה.
אם אתה לא עיוור, כן
כן, זה חובה
ובסופו של דבר, עם כמה שזה לא כיף, זה רק לטובתך
ובסופו של דבר, עם כמה שזה לא כיף, זה רק לטובתך
באותו הנושא: