3 תשובות
לא, כל עוד אפשר אני בלי גרביים (גם בחורף בסופ"ש בבית אני בלי גרביים) :)
זה לא רק בנות
וברור זה הכי כיף
וברור זה הכי כיף
רק בחורף
בקיץ אני לא מסוגלת לסבול גרביים
בקיץ אני לא מסוגלת לסבול גרביים
באותו הנושא: