7 תשובות
מה המשתמש? אני אראה אני אוכל להגיד למה אין הרבה
שואל השאלה:
איך קוראים לערוץ כאילו?
איך קוראים לערוץ כאילו?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אכתוב לך בפרטי
אני אכתוב לך בפרטי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ למה אין הרבה?
^^^ למה אין הרבה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני עושה לרוב דברים כאלה אבל אני גם מנסה להעלות תכנים מקוריים
אני עושה לרוב דברים כאלה אבל אני גם מנסה להעלות תכנים מקוריים
אנונימי
אני לא כזה מבינה אבל אולי תסתכל יותר על מה אנשים מעלים ותיקח מזה השראה ותעשה משהו דומה בסגנון כי כנראה מה שאתה עושה סרטונים שפחות מעניינים אנשים
באותו הנושא: