9 תשובות
להירטב
להרטב במבול
חורף הדבר הכי טוב שקיים קיץ זה סבל
חורף הדבר הכי טוב שקיים קיץ זה סבל
המבול, לגשם אין ריח.
להזיע, עדיף יותר מבגדים רטובים
להזיע כי אני רגישה לקור וכשאני רטובה אני מרגישה שבא לי למות
להירטב במבול מה השאלכ בכלל
מבול
להרטב במבול
האופציה השנייה
באותו הנושא: