8 תשובות
גם אין רמטכ"לית
אסטילטור גם אני רואה רק בנים, זה לפתוח סתימות בשירותים וכיור וכאלה.
שואל השאלה:
אל תשכחי שלבנים יש בנק הזרע
אל תשכחי שלבנים יש בנק הזרע
שואל השאלה:
ומי עובד היום בכריית פחם
ומי עובד היום בכריית פחם
^זה בחו"ל לרוב כגון אינדונזיה
בנים זה האמת בנייה, בניית בתים, בניית מכוניות, מסילות רכבת, ספינות אוליי טיפה בנות עושות לא יודע.
בנות לא עובדות בכריית פחם
בנים לא "עובדים" בפונדקאות
:)
בנים לא "עובדים" בפונדקאות
:)
לבנים - פועלי בניין, עובדי ביוב, עובדי מכוניות זבל, גננים, שיפוצניקים, עובדים בעבודות בנייה, עובדים במנופים, בהובלה, בנמלים, כריית פחם כפי שנאמר.
באותו הנושא: