7 תשובות
כי את כלכך יפה ושברירית ורזה ואת חלק מהבוייז כולן רןצות להיות חלק מהבוייז אל תתיחסי אלייהן
כי את יותר מדי קוואי בטח אלוהים ישמור
שואל השאלה:
נכון צודקות uwu
אנונימית
יאללה, הגיע הזמן להיות פאמבויז חמודה; יאללה יאללה תשימי את הלגינס twt
כי את כנראה מושלמת ושרוף להן