6 תשובות
תני לו להתייבש כמה שעות ואל תטעיני.
אל תייבשי עם פן כדי לא להרוס את הרכיבים בפנים.
אל תייבשי עם פן כדי לא להרוס את הרכיבים בפנים.
יש אפליקציה שעושה רטט ומוציאה את המים
לא הלך הטלפון יכול לשרוד טלעשות אותו אם פן על חום זה יכול לשבור אותו
לא, פשוט תני לו להתייבש קצת.
תניחי על מגבת כשהטלפון עומד
ואחרי שעה זה כבר יהיה בסדר
תניחי על מגבת כשהטלפון עומד
ואחרי שעה זה כבר יהיה בסדר
תשימי באורז האורז סופג את הנוזלים שואב אותם אליו
שואל השאלה:
תודה רבה זה עבד^
תודה רבה זה עבד^
באותו הנושא: