9 תשובות
am הכי בייסיק
am יותר מידיי בייסיק
אז מה זה לא אומר שזה לא אלבום טוב
זה אחלה אבל זה לא האלבום הכי איכותי מבחינת מוזיקה
לדעתי am ו favorite worst nightmare
אני מכירה רק את am והוא ממש טוב
am אלבום סופר טוב!
ויש עוד אחד שאהבתי כמה שירים ממנו,אני אבדוק מה השם
am ואז humbug
humbug
הכי פחות מיינסטרים