4 תשובות
שואל השאלה:
לאמץ אבל ולעזור זה תמיד טוב
לאמץ אבל ולעזור זה תמיד טוב
אנונימית
וואי אני לא בטוחה אבל הכלב שלי גם באומנה עכשיו אנחנו מהדרום ואחי טיפל בעיניין הזה לכן אני לא יכולה לומר לך איזו עמותה זו אבל תבדקי בגוגל יש כל מיני
מצטרפת לשאלה
תנו לחיות לחיות, sos.
פסיכופתית למה את מדברת שטויות?
אני מהעוטף והייתי עובדת בשירות הוטרינרי. טונות של כלבים ובעלי חיים הועברו לעמותות (במרכז), גם בעלי חיים של אנשים שהיו חייבים להתפנות וגם מהכלבייה ומהשירות הוטרינרי, ומעוד פנסיונים פרטיים באיזור.
בנוסף המון אנשים מכל רחבי הארץ עכשיו עושים אמנה לכלבים וחתולים של תושבים מהעוטף שאין להם אפשרות לקחת את בעל החיים למקום הפינוי (רוב המלונות לא מסכימים בעלי חיים לדוגמא וגם יש הרבה קושי בהתניידות).
במידה ואת זקוקה לאמנה- פני לתנו לחיות לחיות או ל sos. הם עזרו לי עם החתולים שלי כשהייתי צריכה.
במידה ואת מעוניינת לעשות אמנה- יש המון קבוצות בפייסבוק עם המון אנשים שזקוקים לעזרה. וכמובן גם לפנות ישירות לעמותות זו אופציה.
פסיכופתית למה את מדברת שטויות?
אני מהעוטף והייתי עובדת בשירות הוטרינרי. טונות של כלבים ובעלי חיים הועברו לעמותות (במרכז), גם בעלי חיים של אנשים שהיו חייבים להתפנות וגם מהכלבייה ומהשירות הוטרינרי, ומעוד פנסיונים פרטיים באיזור.
בנוסף המון אנשים מכל רחבי הארץ עכשיו עושים אמנה לכלבים וחתולים של תושבים מהעוטף שאין להם אפשרות לקחת את בעל החיים למקום הפינוי (רוב המלונות לא מסכימים בעלי חיים לדוגמא וגם יש הרבה קושי בהתניידות).
במידה ואת זקוקה לאמנה- פני לתנו לחיות לחיות או ל sos. הם עזרו לי עם החתולים שלי כשהייתי צריכה.
במידה ואת מעוניינת לעשות אמנה- יש המון קבוצות בפייסבוק עם המון אנשים שזקוקים לעזרה. וכמובן גם לפנות ישירות לעמותות זו אופציה.
באותו הנושא: