התחברות הרשמה

וואי קיבלתי ציון נוראי בבוחן שהיה לי באנגלית ובעברית ואני ממש מבואסת .

זה כאילו ציון אחד 68 וציון אחד 36 שאני ממש לא מבינה איך קיבלתי כי הסתכלתי התשובות והכל היה נכון . ואני באמת מבואסת רצח כי היה לי תחושה ממש טובה וציפיתי ליותר וגם אני מפחדת שהמורה תעיף אותי מ5 יחל. מה לעשות?
19 בנובמבר 2023, 07:48
ציוניםבגרותהכנה למבחן5 יחידות    
2 תשובות
שואל השאלה:
זהו זה מעצבן אותי כי הסתכלתי
בתשובות הכל היה פחות או יותר נכון אז איך קיבלתי כזה ציון
אנונימית
שואל השאלה:
אני ביא זה משפיע
אנונימית
באותו הנושא:
קיבלתי 60 בבוחן ואני בוכה זאת פעם ראשונה שאני מקבלת ציון כזה מה לעשות?
קיבלתי ציון נוראי
קיבלתי 70 בבוחן מקוון במתמטיקה עד כמה זה יפגע לי בציון בתעודה?
קיבלתי ציון נוראי במתמטיקה
אם קיבלתי בבוחן 75 והציון הכי גבוה בו הוא 83 זה בסדר?
קיבלתי ציון גרוע בבוחן . איך ממשיכים מפה?
קיבלתי ציון *מאוד* נמוך בבוחן אוף איך ממשיכים ?
קיבלתי ציון גרוע בבוחן ואני אחד הטובים בכיתה במקצוע הזה אני ממש מבואס
קיבלתי ציון נוראי, איך להתגבר?
קיבלתי ציון לא טוב בבוחן מה לעשות
אם קיבלתי במקצוע אחד 90 בבוחן ו98 במבחן מה הציון שיהיה לי בתעודה??