7 תשובות
כן
חח גם אני ככה
יוצא שאני צוחקת על משהו כמו 10 אנשים אפילו יותר
חח גם אני ככה
יוצא שאני צוחקת על משהו כמו 10 אנשים אפילו יותר
כן
לא, לא רק שזה לא בסדר, זה גם יפגע בך בעתיד.
אתה יוצר בראש קונוטציה בין שנאה למראה חיצוני, זה לא בריא.
מעבר לזה, לשנוא בכללי זה לא בריא, רק אתה נפגע מזה.
אתה יוצר בראש קונוטציה בין שנאה למראה חיצוני, זה לא בריא.
מעבר לזה, לשנוא בכללי זה לא בריא, רק אתה נפגע מזה.
אני מאמינה ביחס גורר יחס לכן אם אדם מסויים יבוא ויצחק על המראה שלי אני אצחק עליו בחזרה ואעיר את עיניו לגבי כל פגם קטן שיש לו במראה החיצוני
אבל זה גם תלוי במצב רוח כי לפעמים זה פשוט לא שווה את הזמן שלי
אבל זה גם תלוי במצב רוח כי לפעמים זה פשוט לא שווה את הזמן שלי
אנונימית
כן יש סיבה שאתה שונא אותו
עדיף שלא, פשוט תשכח מהקיום שלו עד כמה שאפשר.
חד משמעית כן
יש משהו בכיתה שלי שאני לא אוהב ממש ויש לא גיינו קמסטיה (זה שגבר מפתח ציצים)
ואני צוחק על זה כל חמש שניות בערך
יש משהו בכיתה שלי שאני לא אוהב ממש ויש לא גיינו קמסטיה (זה שגבר מפתח ציצים)
ואני צוחק על זה כל חמש שניות בערך
באותו הנושא: