12 תשובות
ממוצע
לי גם הכל היה שלוש חוץ מאירגון וניהול שהוא היה 2, וקשב מתמשך שגם היה 2.
האירגון וניהול ממש דפק אותי בקשר לתפקידים שאני רוצה.
לא זה דיי מחורבן
3 ומעלה זה טוב מתחת זה פחות טוב
ככל שהציון יותר גבוה הוא יותר טוב
^בסך הכל אמר את האמת
שואל השאלה:
אוף רציתי תפקיד משמעותיי
תנסי אולי לערער
זה לא אומר שלא יהיה לך תפקיד משמעותי זה פשוט אומר שהציונים לא הכי טובים
דיי בטוח שאת יכולה לעשות אחד חוזר אם זה ממש חשוב לך
שואל השאלה:
לא נראלי אפשר לערער על יום המאה אבל אני אנסה לשפר תפרופיל שלי
אפשר לערער על יום המאה
שואל השאלה:
איך?? אמרו לי שאי אפשר לערער וזה חד פעמיי
תכתבי בגוגל עירעור על ציונים של יום המאה
יהיה שם טופס שאת צריכה למלאות
ותשלחי את זה במתגייסים