2 תשובות
אם אתה לא בעליית הנוער
סביב 2000 לחודש ו18000 אלף לשנה
סביב 2000 לחודש ו18000 אלף לשנה
שואל השאלה:
עליית הנוער זה דרך רווחה? איך נרשמים
עליית הנוער זה דרך רווחה? איך נרשמים
אנונימית
באותו הנושא: