4 תשובות
12/13+
הוא עצוב אבל זהו
אין סמאט או משהו
הוא עצוב אבל זהו
אין סמאט או משהו
קראתי בגיל 12,זה ספר די עצוב ולי למשל זה ממש נכנס ללב ולא הפסקתי לבכות שלא סיימתי בגלל זה את הספר ):
ספר מעפן לא ממליצה לאף גיל
12
באותו הנושא: