4 תשובות
להשתלט זה המדינה שלנו.
יהודה ושומרון די בשליטה ישראלית רק שהם לא מסופחות לישראל
אבל צריך להכניס את כל התומכי טרור לכלא
אבל צריך להכניס את כל התומכי טרור לכלא
לגרש את כל הפלסטינים משם ולהקים יישובים יהודים בכל האיזור
כמובן שזה לא יקרה,
אבל זה החלום
כמובן שזה לא יקרה,
אבל זה החלום
להשתלט ולהכניס למעצר את כל התומכים שתמכו בפלסטין בתקופה האחרונה
באותו הנושא: