12 תשובות
תלוי בך.. אני לא הייתי מחליפה על זה
הייתי מנסה קודם לפרמט את הטלפון ורק אז לראות אם הוא עדיין מתחמם מהר
ברור שכן למה לא ? הוא יכול ליתפוצץ להוציא עשן מסוכן וכו'
שואל השאלה:
יצאה שבת ואני משתמשת בו כולה כמה דקות והוא נהיה רותח בלי סיבה, יש לפחות מה לעשות עם זה?
אנונימית
תנסי קודם לפרמט אותו ותראי אם זה עוזר.
הבטריה
לא
חח כל טלפון הוא כזה ברגע שמשתמשים בו יותר מדי אבל לא ניראלי שזה יעבוד על מישהו תמצאי תירוץ אחר..בהצלחהה
שואל השאלה:
^5 דקות זה יותר מידי?
אנונימית