6 תשובות
בבית דפוס או שתחלקי את התמונה לארבעה חלקים, ותתפיסי אותם.אם לא הבנת כל כך למה התכוונתי אני יכולה להסביר
שואל השאלה:
כן תסביר/י בבקשה
אנונימית
בית דפוס נראלי
Pou
נגיד את לוקחת תמונה, ומחלקת אותה (באפליקציה של עריכה) ל4 חלקים. אחר כך את מדפיסה כל אחד מהם בנפרד, ומדביקה אותם על הקיר
שואל השאלה:
אבל לא יראו שזה ארבע דפים שחיברתי? וגם איך אני מחברת? בדבק סלוטייפ יראו שזה מחובר
אנונימית
את מדביקה מאחורה עם סלוטייפ. ככה לא יראו