7 תשובות
באמת... מוזר
טוב תסתכל שניה איזה אפשרויות יש לך שם
או תשאל אותה מה לדווח בדוח 1 אם היא כבר מבקשת
לדוגמא והייתי בגימלים או משהו בסגנון אז הייתי צריך לדווח אבל כשאתה חזרת הביתה כמובן באישור של המפקדים לא צריך לדווח בדוח 1
שואל השאלה:
המפקדת אמרה שצריך ,מה אני עושה ?
אנונימי
כשאתה בבית אתה לא צריך לעשות דו"ח 1
היא אמרה לנו תפקיד מחוץ ליחידה בכוננות בית
בגלל המצב
קודם כל תשאל אותה הכי טוב
ואם יצאת הביתה באותו יום זה נחשב ביחידה
אנונימית