7 תשובות
באמת... מוזר
טוב תסתכל שניה איזה אפשרויות יש לך שם
טוב תסתכל שניה איזה אפשרויות יש לך שם
או תשאל אותה מה לדווח בדוח 1 אם היא כבר מבקשת
לדוגמא והייתי בגימלים או משהו בסגנון אז הייתי צריך לדווח אבל כשאתה חזרת הביתה כמובן באישור של המפקדים לא צריך לדווח בדוח 1
שואל השאלה:
המפקדת אמרה שצריך ,מה אני עושה ?
המפקדת אמרה שצריך ,מה אני עושה ?
אנונימי
כשאתה בבית אתה לא צריך לעשות דו"ח 1
היא אמרה לנו תפקיד מחוץ ליחידה בכוננות בית
בגלל המצב
בגלל המצב
קודם כל תשאל אותה הכי טוב
ואם יצאת הביתה באותו יום זה נחשב ביחידה
ואם יצאת הביתה באותו יום זה נחשב ביחידה
אנונימית
באותו הנושא: