10 תשובות
נורמלי לגמרי
לא
אין שום בעיה בזה
שואל השאלה:
אני מרגישה עצלנית כי גם ככה אתמול בזבזתי זמן
אנונימית
תראי אם אין לך דברים לעשות אז זה סבבה לגמרי אבל אם יש אז תעצרי לשעה ואז תחזרי ככה תעשי לך הפסקות
אנונימית
שואל השאלה:
אין כלום לעשות
לא תכננתי כלום
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לקום מהספה
אנונימית
לא פיזית מה שאני עושה עכשיו זה לא גרוע פשוט אין לך מה לעשות
כן
אין מה לעשות