5 תשובות
לא יודעת רואים גם שנסראללה מאוד נרתע, ואני מניחה שהתקיפות יתרחבו משמעותית אבל לא תיהיה מלחמה מוכרזת
בקרוב מאוד
הם ירו הרגע על הצפון הם התחילו מלחמה כבר מזמן יימח שמם
צריך לחסל אותם מהר כבר עכשיו לפני שיהיה יותר גרוע
אנונימית
כן זה רק עניין של זמן לדעתי