16 תשובות
עיניים
אנונימי
כלום
את השפתיים
את הזיפים *~*
חוכמת חיים אני חושב.
ומראה
כלום
את העיניים:)
הכל,
אין תכונה מועדפת.
כל התכונות בי יוצרות את מיי שאני, ובלי תכונה אחת.. לא הייתי אני.
וזה למה אני אוהב כל תכונה בי, כי זה באמת אני.
לא בטוחה שיש משהו כזה
אממ, נראה לי שהשפתיים (-;
שפתיים ופנים:))
הגומה שלי (:
מה אני לא אוהב בעצמי? זאת השאלה
את הכישרון שלי בכתיבה (וגם בשירה, לרוב)…
כלום.
הביטחון עצמי שלי ברצפה.
את הפנים העיניים האף ושפתיים
אנונימי