16 תשובות
לא
אנונימי
לא יש לי רק אחות ואני בן
כן, היא שברה לי את הטלפון (יש לי אחות)
כן הורדתי לו חמסה והיה לו סימן 3 שעות
שואל השאלה:
טוב .. אני גם הורדתי לאחי כאפה מול חבר
אנונימי
שואל השאלה:
הגיע לו
אנונימי
לא ליד חברים שלה כי אנחנו אחיות תאומות אבל בכללי כן וגם לפעמים בציבור, תלוי רמת העצבים שהיא עושה לי בגוף
גם לאחי הגיע הוא קילל אותי ליד חברים שלו והזהרתי אותו ליפני זה
כן
עם בקבוק
וואי וואי^
אני הורדתי לו 2 סטירות
כן
אנונימי
שואל השאלה:
גם אח שלי קילל אותי ליד חברים שלו ונתתי לו פעם לביצים מול חברים שלו
אנונימי