5 תשובות
הוא בעד שלום הוא אחרי זה נתן לייק לפוסט שבעד שלום ושמותר לישראל להחזיר לחמאס ולפלסטין
אנונימית
לא, אבל הוא גם לא תומך בפלסטין. הוא העלה ב2021 פוסט (טוויטר) על ילדה פלסטינאית ושם #פריפלסטיין אבל כמה שבועות אחרי זה הוא התחרט וכתב "אני לא תומך בפלסטין ולא תומך בישראל. אני תומך בשלום. אני נגד רצח עם של אזרחים חפים מפשע" ו4 ימים אחרי זה פרסם סרטון של ילדה מדברת על זה שאח שלה נרצח והוסיף #אניתומךבישראל אבל אחרי בערך 8 שעות מחק את הפוסט. אני חושבת שהוא לא ככ רוצה להביע דעה ולא יודע איך. מה שכן במלחמה שעכשיו (חרבות ברזל) הוא לא מביע דעה בכלל ואין לו רשתות חברתיות, החשבון טוויטר שלו היה מושעה למשך כל 2022 ואני לא יודעת מה איתו עכשיו.. הוא לא פעיל בכלל.
לא
באותו הנושא: