3 תשובות
לא לעצור לגמרי, להאט קצת אם לא מאטים אז זה מסוכן
שואל השאלה:
אבל זה בסדר ללחוץ על הבלם באמצע כביש פשוט? זה לא מסוכן למכונית שמאחורי?
אנונימי
להיות עם הרגל על הברקס ולשים לב מה המהירות המותרת ועל איזה מהירות אתה נוסע
וכשאתה רואה שאתה על המהירות המותרת תאט