11 תשובות
היית רק יומיים. זה כלום
אנונימי
מה הבעיה? תתחילי כמו גדולה
זה רק יומיים זה לא נורא
שואל השאלה:
בסדר אבל התחברתי כבר לכולן
בסדר אבל התחברתי כבר לכולן
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מצב רוח בגלל זה
אין לי מצב רוח בגלל זה
אנונימית
בסדר אבל גם אם היית נשארת שם
בסופו של דבר מפזרים אתכם
בסופו של דבר מפזרים אתכם
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר אבל אני סוג של התחברתי אליהן עכשיו להתחיל מחדש זה לא קל
בסדר אבל אני סוג של התחברתי אליהן עכשיו להתחיל מחדש זה לא קל
אנונימית
אחותי איך התחברת לאנשים ביומיים
חוץ מזה עוד שבועיים הן לא זוכרות אותך ואת לא תזכרי אותן
חוץ מזה עוד שבועיים הן לא זוכרות אותך ואת לא תזכרי אותן
שואל השאלה:
כי אנחנו סוגרות את כל הטירונות ובטח מה שהיינו ביחד בחדר זה כזה שלישי רביעי וקצת מאתמול קשה לי שהעיפו אותי רציתי להישאר
כי אנחנו סוגרות את כל הטירונות ובטח מה שהיינו ביחד בחדר זה כזה שלישי רביעי וקצת מאתמול קשה לי שהעיפו אותי רציתי להישאר
אנונימית
החיים זה תהליך ואת בתהליך של הצבא תקחי את זה בטוב ואת צריכה להיות במקום שמתאים לך תתפללי לה' אני חושב שאם תשתדלי את יותר תצליחי חברתית
שואל השאלה:
לא יודעת אין לי מצב רוח ירד לי כל החשק
ומה עכשיו אני כאילו אצטרך לנסוע לבסיס ולא ישר לבקו"ם נכון?
לא יודעת אין לי מצב רוח ירד לי כל החשק
ומה עכשיו אני כאילו אצטרך לנסוע לבסיס ולא ישר לבקו"ם נכון?
אנונימית
באותו הנושא: