6 תשובות
בעיניי את לא חצופה. אין שום דבר כזה מסוכן פה אבל לכי תדעי אולי אנשים שלא חוו את האזעקות והמלחמה מרגישים קצת אחרת בנוגע לזה.
שואל השאלה:
הקטע זה שהוא אדיש לחלוטין ולא פוחד בכלל מאזעקות פשוט פתאום כשזה לבוא אליי הוא ניהיה פחדן
אנונימית
לא יודע מה להגיד לך. אולי לא באלו פשוט 3 שעות נסיעה וזה באמת קשוח אבל לא יודע מאמין ששווה את זה. המלחמה זה לא תירוץ בכל מקרה
שואל השאלה:
גם אם קשה לו אני הייתי נובעת גם עשר שעות וזה כואב שהוא לא מסוגל ואני כאילו צריכה להתחנן אליו אנחנו כבר שנתיים ביחד וכל פעם אותו סיפור
אנונימית
אני מבין מצטער שזה המצב ולמרות שזה נשמע שהוא לא מבין כמה זה קשה לך תנסי שוב לשוחח ולהסביר כמה הוא חסר וכמה זה קשה ומעיק להתחנן ושאת לא מגזימה ומגיע לך את זה. ואם הוא לא רוצה לבוא כי אין לו כוח שיסביר
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית