4 תשובות
לא נורא יקירתי, לפחות גילית את האמת, שהוא טעות שמזל שלא בחייך יותר.
את תמצאי יותר טוב ממנו ואני בטוחה, הוא סתם פלייר שקרן.
את תמצאי יותר טוב ממנו ואני בטוחה, הוא סתם פלייר שקרן.
אני ממש עצובה בשבילך ולאף אחד לא מגיע את זה
אבל לפחות גילת את זה מהר ולא בזבזת את הזמן שלך עליו
החמור הזה לא שווה את הדמעות שלך
כל אחד היה נפגע מזה אם זה היה קורה לו
תשמעי שירים תראי סרטים תתרחקי ממנו וגם מהרשתות החברתיות
אם הזמן זה יעבור ...
אבל לפחות גילת את זה מהר ולא בזבזת את הזמן שלך עליו
החמור הזה לא שווה את הדמעות שלך
כל אחד היה נפגע מזה אם זה היה קורה לו
תשמעי שירים תראי סרטים תתרחקי ממנו וגם מהרשתות החברתיות
אם הזמן זה יעבור ...
עזבי הוא עשה לך טובה שיצא מהחיים שלך, לפחות הפסיק לבזבז לך זמן מהחיים.
טעות אחת פחות ;)
טעות אחת פחות ;)
אין לך מה להרגיש רע הוא סתם הפסיד אותך וכנראה שהוא לא שווה אותך ומגיע לך הרבה יותר טוב ממנו אני בטוחה בזה
באותו הנושא: